瓦下冰凌

可以叫我霞王~渣翻译一只,不忌口只挑食,我喜欢的cp攻受随意。追求一个0.2%

【歌词翻译】I'll Cover You 你有我在

【用歌词翻译激情混更!摸鱼真好玩23333333亲身体验过感觉越简单的词越难翻,我真是太垃圾了orz】



Live in my house. I'll be your shelter.

住到我家  我做你的屋檐

Just pay me back with one thousand kisses.

报酬就让  一千个吻来成全

Be my lover, and I'll cover you.

想要每天  对你说晚安


Open your door. I'll be your tenant.

推开房门  迎接你的客人

Don't got much baggage to lay at your feet.

轻装简行  才不会太扰神

But sweet kisses I've got to spare.

但甜蜜的吻不压身

I'll be there, and I'll cover you.

我们一起  歌唱每个清晨


I think they meant it

人们说的认真

When they said you can't buy love

千金不换爱的热忱

Now I know you can rent it

现在我却想租下

A new lease you are my love

一份爱情的铁证

Oh life-- Be my life--

现在  和未来——爱



Just slip me on. I'll be your blanket.

拥我入怀  我做你的毛毯

Whenever whatever I'll be your coat.

无论何时何事  在你身边

You'll be my king, and I'll be your castle.

为你加冕  我来做你的城池

No you'll be my queen, and I'll be your moat.

哦戴上王冠  你的护城河是我


I think they meant it

人们说的认真

When they said you can't buy love

千金不换爱的热忱

Now I know you can rent it

现在我却想租下

A new lease you are my love

一份爱情的铁证

Oh life-- Be my life--

现在  和未来——爱


I've longed to discover, something as true as this is.

我长久地追寻  璀璨而真实的爱

So with a thousand sweet kisses

这一千个甜蜜的吻

If you're cold and you're lonely (I'll cover you)

当彻骨孤单缠身 (你有我在)

With a thousand sweet kisses

一千个甜蜜的吻

You've got one nickel only (I'll cover you)

即便你身无分文 (你有我在)


With a thousand sweet kisses

一千个甜蜜的吻

When you are worn out and tired (I'll cover you)

吻去你满身伤痕 (你有我在)

With a thousand sweet kisses

一千个甜蜜的吻

When your heart has expired (I'll cover you)

直到明天不再来 (你有我在)


Oh lover! I'll cover you yeah yeah yeah yeah yeah

哦爱人  你有我在 耶x5

Oh lover! I'll cover you

哦我的爱 你有我在~


评论
热度 ( 31 )
  1. 共1人收藏了此文字
只展示最近三个月数据

© 瓦下冰凌 | Powered by LOFTER